Komentáře ke hře: Banshee
« zpět na detail
Ty powerupy nevím nevím... Jak to začne dopředu střílet střídavě úzce a široce, tak se s tím spíš hůř trefuje.
Vida, taky se to mohlo dát do pravidel, ale nepřipadalo mi to zas tak akutní jako u toho SWIVa protože se nuluje to score a já si navíc většinou při hře hlídám počet životů, tak mě nenapadlo že to je tak nenápadný :)
MIR: Jojo, je to podobný jako ve SWIVu, po ztrátě posledního života je nutný NEMAČKAT FIRE a počkat na GAME OVER obrazovku. Pokud zmáknčkeš FIRE použije se credit a jedeš dál, ale SCORE se vynuluje... Něco podbného se asi stalo AINovi a VLDovi protože v HS table mají 2x zápis - ale pokaždé zvlášť za každou hru.
Nebude tady problém s continue? Když jsem hrál poprvý tak hraju hraju a najednou mi dole blikají kredity a zdálo se mi že mám nějak moc životů.
Já jsem zkoušel fotku po ztrátě posledního života, ale někdy to není skoro čitelný. S tím continue to dává smysl, ale nevím, nějak jsem nepostřehl, že tam vůbec je.
Nj, je to write protected. Zkoušel jsem i použít continue, protože po jeho použití se score nuluje, tak mě napadlo jestli jste ho omylem nepoužili a pak se zapsalo obojí score, ale u mně se zapsalo jen to poslední... Takže asi nějaká chybka, možná by nebylo marné dát radši příště fotku rovnou ze hry hned po ztrátě posledního života...
To si nemyslím, skore jsem nahrál opravdu jenom jedno, kontroloval jsem dokonce, že koresponduje s tím posledním obrazem před podpisem. To nižší se tam bere úplně záhadně...
A u VLD to samé... Není to Vaše minulé score? Že bych nechal omylem vypnutou ochranu proti zápisu?
To skore je nějaký divný, nechápu, proč mě to podepsalo ještě dolu s nějakým nízkým skorem...?
Ty powerupy nevím nevím... Jak to začne dopředu střílet střídavě úzce a široce, tak se s tím spíš hůř trefuje.
Vida, taky se to mohlo dát do pravidel, ale nepřipadalo mi to zas tak akutní jako u toho SWIVa protože se nuluje to score a já si navíc většinou při hře hlídám počet životů, tak mě nenapadlo že to je tak nenápadný :)
MIR: Jojo, je to podobný jako ve SWIVu, po ztrátě posledního života je nutný NEMAČKAT FIRE a počkat na GAME OVER obrazovku. Pokud zmáknčkeš FIRE použije se credit a jedeš dál, ale SCORE se vynuluje... Něco podbného se asi stalo AINovi a VLDovi protože v HS table mají 2x zápis - ale pokaždé zvlášť za každou hru.
Nebude tady problém s continue? Když jsem hrál poprvý tak hraju hraju a najednou mi dole blikají kredity a zdálo se mi že mám nějak moc životů.
Já jsem zkoušel fotku po ztrátě posledního života, ale někdy to není skoro čitelný. S tím continue to dává smysl, ale nevím, nějak jsem nepostřehl, že tam vůbec je.
Nj, je to write protected. Zkoušel jsem i použít continue, protože po jeho použití se score nuluje, tak mě napadlo jestli jste ho omylem nepoužili a pak se zapsalo obojí score, ale u mně se zapsalo jen to poslední... Takže asi nějaká chybka, možná by nebylo marné dát radši příště fotku rovnou ze hry hned po ztrátě posledního života...
To si nemyslím, skore jsem nahrál opravdu jenom jedno, kontroloval jsem dokonce, že koresponduje s tím posledním obrazem před podpisem. To nižší se tam bere úplně záhadně...
A u VLD to samé... Není to Vaše minulé score? Že bych nechal omylem vypnutou ochranu proti zápisu?
To skore je nějaký divný, nechápu, proč mě to podepsalo ještě dolu s nějakým nízkým skorem...?
To není hra, to je svinstvo - jeden malý pinďulík, který v tom chaosu ani není vidět, sebere víc života, než deset tanků dohromady.Když vám v pravý čas vezmou život, tak právě ty boční zbraně dobré na pěchotu zmizí a právě ty už v dalším kole prostě nejsou...inu předražená krabice, co po ní chtít. Když letadla, tak jedině na hracích automatech.