Všechny komentáře ke hrám

PřidánoKomentář
07.11.2008Thunder Hoop (Hrací automaty)
Ko23l: sry uz sem na to prisel, musi se do nich strelit a nez ta strela k nim doleti tak uz se musi odskakovat, chtel sem ten koment smazat ale nejde to :( >>
07.11.2008Thunder Hoop (Hrací automaty)
Ko23l: Pls poradte nekdo, jak v druhym kole udelat ty 2 sudy s keryma je zatarasenej zebrik a nedaji se rozbit shora, musi se k nim seskocit a pak tam neni prostor na uhnuti pred tema ohynkama co z nich vyleti >>
30.10.2008Xenon (Hrací automaty)
Gandalf: No,co dodat. Souhlas s VATem, debilita na n-tou. K obtížnosti se vyjadřovat radši nebudu. Dostat se se starým gamepadem přes druhého bosse bylo pro mě téměř nadlidské a dál už je to prakticky nehratelné.S radostí už si to víckrát nezahraju. >>
29.10.2008Sonic The Hedgehog (Hrací automaty)
Gandalf: Tak takový časový limit mohlo dát jen nějaký šikmoočko. Úplně to tuhle super hru degraduje. 0% >>
17.10.2008Pitfall II (Hrací automaty)
Pavel: PRD má pravdu. Je to klasika a fakt pěkná hra. Klidná a rozmanitá, ideální pro klávesnici. Trénoval jsem v Mame32 s ukládáním pozic, protože to si normální člověk ani zapamatovat nemůže. >>
24.09.2008Silver Land (Hrací automaty)
Rotačák: Nechápu kdy králíka přejedu a kdy ho seberu. Dá se sbírat i něco jinýho? >>
23.09.2008Big Run (Hrací automaty)
Gandalf: Bóóóže,to je grafika... Všechno splývá, je vidět úplný háčko -:(((( >>
20.09.2008Bubble Bobble II (Hrací automaty)
Koza: ano to splivani je nejvetsi nevyhoda,inac je to podle meho zabavnejsi nez prvni dil >>
19.09.2008Bubble Bobble II (Hrací automaty)
Rotačák: Tahle hra se mi moc nelibi, je strašně přebarvená, splývá to s pozadím. První díl je teda přehlednější. >>
28.08.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Standalf: Tenhle Rock n je nejtvrdsi, proto se tam tezko dela super-HIT :-D Tady staci o milimetr vedle a je to OK. >>
09.08.2008Vs. Duck Hunt (Hrací automaty)
Rotačák: Ten pes je právě super :-) >>
09.08.2008Vs. Duck Hunt (Hrací automaty)
Epicek: Drsná hra akorát ten pes je někdy zfetovanej fakt >>
02.08.2008Beatmania f. Dreams Come True (Hrací automaty)
Rotačák: Už jsem si na těžší troufnul a nejhezčí je momentálně SLOW DANCE Balearic Togs Konami Remix ;-)

K dokonalosti mi chybí už jen dokončit poslední písničku (Level 5), tu jsem jako jedinou na obtížnost BASIC ještě nedal. >>
31.07.2008Ashura Blaster (Hrací automaty)
Eldorado12: Tak jsem to bral jako výzvu. A musím uznat, že pokud se přenesete přes frustraci a naopak ji berete jako důvod ke hraní... je to výborná střílečka. Ovšem chce dost tréninku a jedna smrt + ztráta powerupů tady většinou znamená definitivní konec - hra je všechno jen ne milosrdná. A bossové jsou oproti zbytku hry až směšně jednodušší, většinou jdou uhrát i se základní zbraní, docela paradox. >>
28.07.2008Ashura Blaster (Hrací automaty)
Eldorado12: Powerupy jsou tu tak stupidní, že je hra prakticky nehratelná... >>
27.07.2008Slap Fight (Hrací automaty)
Eldorado12: Další z her kdy se smrt a následná ztráta powerupů v podstatě rovná konci. Tady je to ještě umocněno tím, že základní rychlost raketky je daleko horší, než tragická. Přesto, nebo právě proto, mě hra hrozně baví. :) >>
18.07.2008Rock'n 4 (Hrací automaty)
Rotačák: Tak tady je i Morning musume, Larc en Ciel ale hlavně chokotto love :-) >>
18.07.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Rotačák: Tim to určitě nebude, great jsem dostal maximálně jednou a do extra stage jsem se dostal i tak :-) >>
18.07.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Adder: Tak jsem to teď zkoušel a vypadá to, že v téhle řadě dostaneš Extra Stage, když se ti třikrát objeví nápis "Great!" po dokončení levelu.
Když se mi to u druhé písničky neobjevilo, tak jsem Extra Stage nedostal. >>
18.07.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Rotačák: Myslel jsem, že když zakončíš všechny tři levely s maximálním/blikajícím ukazatelem po stranách, ale teď jsem to myslim udělal (ale nejsem si jistej) a stejně jsem extra nedostal. >>
18.07.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Adder: U téhle hry se to těžko odhaduje, ale u dalších dílů musíš udělat všechny Stage alespoň na B Rank, aby se ti otevřelo Extra Stage.
V tomto díle prostě jenom... no... tak nějak to zahrát dobře :-) >>
18.07.2008Rock'n Tread (Hrací automaty)
Rotačák: Na čem závisí to, jestli se objeví extra stage nebo ne? >>
17.07.2008Big Fight - Big Trouble In The Atlantic Ocean (Hrací automaty)
Vyrida: Vedle Cadillacs and Dinosaurs nejoblibenější mlátička 4ever :-) >>
17.07.2008Rock'n 3 (Hrací automaty)
Rotačák: Tak to si nechám líbit, Utada Hikaru, Bz a dokonce Gackt... Šokda jen, že to není Beatmania, tenhle bubenickej styl mi moc nejde. >>
15.07.2008Cobra-Command (Hrací automaty)
Rotačák: Nakonec to není taková blbost jak jsem si myslel... >>
04.07.2008Aero Fighters 2 (Hrací automaty)
Raster: Na můj vkus je orientace hry "na šířku" nešťastná - není vidět dostatečný kus před sebe a ve spojení s nepřehlednou grafikou, ve které se těžko rozeznávají příliš rychlé nepřátelské střely, je IMHO hraní Aero Fighters2 daleko méně zábavné (čti: daleko více iritující! ;-)) než prvního dílu, který považuju za mnohem lepší. >>
28.06.2008Battle Bakraid (Hrací automaty)
Rotačák: Ne nepletu, zrovna jsem to hrál, chtěl jsem se překonat (haha) abych si přehrál starej rekord z Rotaxmame v4 a zmizlo mi to. >>
24.06.2008Battle Bakraid (Hrací automaty)
Adder: Nejsem si jist, že by mně tahle hra kdy vypadla. Ani si nevzpomínám, že by si někdo stěžoval. Nepleteš si to s hrou Daioh? Ta padá každou chvilku a nepomáhá nic - ani vypnutí zvuku, ani překopání ovládání... prostě si to padá náladově, kdy se tomu zachce. >>
19.06.2008Battle Bakraid (Hrací automaty)
Rotačák: Hraju, hraju a najednou hra zmizela a jsem v GUI. Mám dojem, že to už někdy někdo u nějaký hry řešil. Ví se co to má znamenat? Dřív mi to nedělalo, možná už to dělat nebude, ale jedinej rozdíl od předtím je že mám víc RAM a grafickou kartu od ATI (předtím nvidia). >>
13.06.2008Exerion (Hrací automaty)
Adder: Co jsem se ptal, tak prý u téhle hry byly tři verze. Jedna dvojtlačítková (originál) a pak dvě jenom s jedním tlačítkem pro střelbu (Taito verze).
První podverze této verze dělala Charge tak, že se současně se střelbou držel Start, druhá podverze střílela kulometem když se držela páka k sobě a současně se ve stejný okamžik stisknlo a drželo tlačítko pro střelbu. >>