Všechny komentáře ke hrám

PřidánoKomentář
20.04.2020Psi-Droid (Commodore 64)
AIN: Připomíná mi to Action Force II (ZX), ale nemá to zdaleka ten náboj. >>
19.04.2020Abyss (Commodore 64)
AIN: Že by to byla nějaká extra zábava, to teda mi nepřijde :/ >>
19.04.2020Azione (Commodore 64)
AIN: Dá se říct, že jsem to zatím vůbec nepochopil :) >>
19.04.2020Jail Break (Hrací automaty)
F-TYPE: Rotačák: Chtěl jsem, aby byl obrázek s rekordem viditelný, když jsi udělal opravu v aktualizaci. Děkuji za uznání. Od minulého rekordu v dosažení maximálního počtu bodů jsem vypiloval taktiku a snížil hrací čas o půl hodiny. Tuto hru jsem registroval v maringotkách od roku 1987 a bylo mi kolem 12ti let. Díval jsem se na velké kluky, jak jí hráli. Atmosféra v maringotkách byla vždy velmi zvláštní. Všechny bedny hrály svými zvuky, v hlavě zůstávají tyto reminiscence. Se spolužákem jsme se naučili tuto hru v maringotce a majitel nebyl rád, když jsme přišli hrát a ještě i Commando. Za 2,-Kčs jsme hráli dlouho a kabinet nevydělával. Co mě překvapilo, tak při dosažení 9970000 začnou každým výstřelem, který trefí cíl přibývat životy až do konečného dosažení 9999900. Napočítal jsem 35 životů. Zvláštní bonus od programátorů hry. >>
19.04.2020Abyss (Commodore 64)
AIN: Tak to budu muset vyzkoušet ;) >>
19.04.2020Commando (Commodore 64)
AIN: Commando bylo lákavé kvůli Arnoldovi, jinak mě to nikdy příliš nebavilo. >>
19.04.2020Paperboy (Commodore 64)
AIN: Jedna z nejlepších her pro mě na C64. Na první pohled to byla taková trošku prvotní izometrická hra, ale jak si na to člověk zvykne, tak už nechce jinak :) >>
19.04.2020Arc of Yesod (Commodore 64)
AIN: Ještě existuje Nodes of Yesod, ten je ještě lepší. Ale vždycky je to hrozný bludiště, bez mapy se to skoro nedá hrát. Ale s mapou mě to zas nebaví. >>
19.04.2020Cauldron (Commodore 64)
AIN: Tahle hra mě dost bavila na ZX, ale na C64 je taková divná a nepovedená. >>
19.04.2020Arkanoid (Commodore 64)
AIN: Musím změnit názor, pouhých 50%. Ta ovladatenost je příšerná. >>
19.04.2020Jail Break (Hrací automaty)
Rotačák: Adriba: 5 hodin hrát furt dokola hru, to je teda výkon. Asi by to chtělo žebříček nejdéle hraných rekordů :) >>
13.04.2020Flimbo's Quest (Commodore 64)
AIN: Je to těžší než na Amize. >>
10.04.2020Space Laser (Hrací automaty)
Baldbull: Zajímavé. Obě podobné hry jsem kdysi hrál desítky hodin. A nepamatuju si z toho nic, nic jsem se nenaučil. Byl to zbytečný čas. >>
09.04.2020G-Stream G2020 (Hrací automaty)
Baldbull: A taková blbost je i na steamu...

http://www.youtube.com/watch?v=lyWyvCD9P4E >>
01.04.2020Strategist (NES)
Rotačák: Je to sice hra o náhodě, ale i tak by to šlo. Největší problém vidím v tom, že se některých negativních efektů nedá nijak zbavit. Například poldy, nebo obrácení na střechu. Pokud jsem na střeše, tak až do konce hry jedu max 40... >>
01.04.2020Sky Shark (NES)
Baldbull: Určitě je potřeba hned po přidání napsat, že toto nervyzničující svinstvo je jen další zlomyslnou a podlou konverzí zlomyslné a podlé originální nehry. >>
30.03.2020Sky Adventure (Hrací automaty)
Rotačák: Baldbull: Co mám říkat já? :D >>
30.03.2020Sky Adventure (Hrací automaty)
Baldbull: Strávil jsem u toho několik let, střídmého hraní. Celou tu dobu se zkouším zlepšit, ale nenahraju víc než 2500. Prosím vás, kde je chyba? Poraďte mi, co mám dělat. >>
14.03.2020Uchu Senkan Gomora (Megadrive)
Baldbull: Tak to je zatím nejhorší hra, z toho obrovského množství nově přidaných. Mně by zajímalo, jakou povahu asi musí mít ty bytosti, které toto stvořily. >>
09.03.2020Gyruss (Hrací automaty)
Baldbull: I tady je rozdíl v obtížnosti při hraní přes starý a nový emulátor. >>
08.03.2020Konek-Gorbunok (Hrací automaty)
790511: Touto hrou se chlapci v Sovětském svazu zocelují. >>
01.03.2020Konek-Gorbunok (Hrací automaty)
Baldbull: :-D no vida, stačilo trochu trpělivosti :-) >>
01.03.2020Konek-Gorbunok (Hrací automaty)
Rotačák: Už se spustit dá :) >>
01.03.2020Satan's Hollow (Hrací automaty)
Baldbull: Po skoro třech hodinách čistého času, se mi podařilo skoro vyrovnat můj první dobrý pokus, který jsem v této hře poslal. Je to málo, 43 tisíc.
Frustrovaný, zničený totálně naštvaný vypínám pc, protože jako hráč, se musí člověk narodit. Žádný trénink nepomůže. >>
26.02.2020Olympic IQ (NES)
Rotačák: Jen se mi nezdá to, že nepřátelé spolu mohou odjet na loďce, ale na pevnině zůstat nemůžou. A taky je škoda, že když někoho naložím omylem, tak už ho nemůžu vyložit a musím ho poslat na druhou stranu. >>
02.02.2020Solitary Fighter (Hrací automaty)
Baldbull: Nejde to hrát NEJDE!!!!! >>
17.01.2020Gunbird (Hrací automaty)
Baldbull: Přehnaný trénink, ztráta soustředění... to se stává v každé hře, ale tohle zmrdstvo to trestá úplně na ultimo!!! Není šance. Jedině chcípnout a narodit se jako někdo schopnější, s lepším skillem. >>
11.01.2020Master of Weapon (Megadrive)
Baldbull: Ještě nikdy se nestalo, že bych smazal "hru" z disku, jak to nabízí gui.
Tohle zvěrstvo, ale nic jiného nezasluhuje. >>
09.01.2020Master of Weapon (Hrací automaty)
Baldbull: Tady není potřeba žádný trik. Stačí být bezchybný robot a mít furt plnou zbraň. >>
06.01.2020Super Hang-On (Megadrive)
Baldbull: Tady by bylo fajn, to rozdělit na mody, podle tratí. >>