Všechny komentáře ke hrám

PřidánoKomentář
12.05.2020Rolling Thunder (Hrací automaty)
OLD: to Jergon: no jasně LŽE :) >>
12.05.2020Super Stingray (Hrací automaty)
Baldbull: Na první pokus po letech dojedu beze ztráty života do čtyřky, ale to je málo. Tak hraju dál a další pokus chcípnu už ve trojce, další ve dvojce další už v prvním kole. Když to budu hrát dál, tak to za chvíli nebudu umět ani spustit.

Prostě jsem dementní - proto mně to nebaví a dávám nízké hodnocení - ostatním hru vřele doporučuju, je to fajn gamesa. >>
10.05.2020Gravitar (Hrací automaty)
Baldbull: Objevil jsem díky rotačákovu objevu třetího tlačítka i další levely, což nemění hru z idiotsky supertěžké blbosti na něco, byť jen o trochu lepšího. >>
08.05.2020Wiggie Waggie (Hrací automaty)
Baldbull: Tak jsem si to extra kvůli muzice zahrál a musím si tu napsat, abych to už nedělal :-D >>
04.05.2020King & Balloon (Hrací automaty)
Pavel: Uznávám, že to byl úsměvný objev :-) >>
04.05.2020King & Balloon (Hrací automaty)
Baldbull: No nekecej :-D Fakt? Pavle.... tohle dávno vím...know-how u mně nebývá problém. Horší je to s provedením :-) >>
04.05.2020King & Balloon (Hrací automaty)
Pavel: Jednak musíš rozstřílet ten velkej balón, který je za obrovský body a taky se držet v rámci možností nad králem, aby ti neulítl :-) >>
03.05.2020King & Balloon (Hrací automaty)
Baldbull: Vida, někomu nestačí deset let, jiný to má za týden :-D

Ještě to zkusím :-) >>
26.04.2020Rush'n Attack (PlayChoice-10) (Hrací automaty)
F-TYPE: Přesně jak píší Cumancu & Lex, čas hru totálně degraduje a je potřeba s tím něco udělat, aby mělo smysl dál hrát tuto hru. Je to stejné, jako by měl Green Beret, Commando a další hry jen 5 minut na hru. Kdo by tyto hry hrál? Jakmile jsou všechny životy pryč, nejde pokračovat ve hře, takže je potřeba dát hře větší časový prostor na začátku. >>
23.04.2020Thunder Cross (Hrací automaty)
Baldbull: Drtil jsem to zas jak hovado, ale víc jak 500k jsem z toho nevydoloval. Je to těžké. >>
20.04.2020Droid (Commodore 64)
AIN: Připomíná mi to Action Force II (ZX), ale nemá to zdaleka ten náboj. >>
19.04.2020Abyss (Commodore 64)
AIN: Že by to byla nějaká extra zábava, to teda mi nepřijde :/ >>
19.04.2020Azione (Commodore 64)
AIN: Dá se říct, že jsem to zatím vůbec nepochopil :) >>
19.04.2020Jail Break (Hrací automaty)
F-TYPE: Rotačák: Chtěl jsem, aby byl obrázek s rekordem viditelný, když jsi udělal opravu v aktualizaci. Děkuji za uznání. Od minulého rekordu v dosažení maximálního počtu bodů jsem vypiloval taktiku a snížil hrací čas o půl hodiny. Tuto hru jsem registroval v maringotkách od roku 1987 a bylo mi kolem 12ti let. Díval jsem se na velké kluky, jak jí hráli. Atmosféra v maringotkách byla vždy velmi zvláštní. Všechny bedny hrály svými zvuky, v hlavě zůstávají tyto reminiscence. Se spolužákem jsme se naučili tuto hru v maringotce a majitel nebyl rád, když jsme přišli hrát a ještě i Commando. Za 2,-Kčs jsme hráli dlouho a kabinet nevydělával. Co mě překvapilo, tak při dosažení 9970000 začnou každým výstřelem, který trefí cíl přibývat životy až do konečného dosažení 9999900. Napočítal jsem 35 životů. Zvláštní bonus od programátorů hry. >>
19.04.2020Abyss (Commodore 64)
AIN: Tak to budu muset vyzkoušet ;) >>
19.04.2020Commando (Commodore 64)
AIN: Commando bylo lákavé kvůli Arnoldovi, jinak mě to nikdy příliš nebavilo. >>
19.04.2020Paperboy (Commodore 64)
AIN: Jedna z nejlepších her pro mě na C64. Na první pohled to byla taková trošku prvotní izometrická hra, ale jak si na to člověk zvykne, tak už nechce jinak :) >>
19.04.2020Arc of Yesod (Commodore 64)
AIN: Ještě existuje Nodes of Yesod, ten je ještě lepší. Ale vždycky je to hrozný bludiště, bez mapy se to skoro nedá hrát. Ale s mapou mě to zas nebaví. >>
19.04.2020Cauldron (Commodore 64)
AIN: Tahle hra mě dost bavila na ZX, ale na C64 je taková divná a nepovedená. >>
19.04.2020Arkanoid (Commodore 64)
AIN: Musím změnit názor, pouhých 50%. Ta ovladatenost je příšerná. >>
19.04.2020Jail Break (Hrací automaty)
Rotačák: Adriba: 5 hodin hrát furt dokola hru, to je teda výkon. Asi by to chtělo žebříček nejdéle hraných rekordů :) >>
13.04.2020Flimbo's Quest (Commodore 64)
AIN: Je to těžší než na Amize. >>
10.04.2020Space Laser (Hrací automaty)
Baldbull: Zajímavé. Obě podobné hry jsem kdysi hrál desítky hodin. A nepamatuju si z toho nic, nic jsem se nenaučil. Byl to zbytečný čas. >>
09.04.2020G-Stream G2020 (Hrací automaty)
Baldbull: A taková blbost je i na steamu...

http://www.youtube.com/watch?v=lyWyvCD9P4E >>
01.04.2020Strategist (NES)
Rotačák: Je to sice hra o náhodě, ale i tak by to šlo. Největší problém vidím v tom, že se některých negativních efektů nedá nijak zbavit. Například poldy, nebo obrácení na střechu. Pokud jsem na střeše, tak až do konce hry jedu max 40... >>
01.04.2020Sky Shark (NES)
Baldbull: Určitě je potřeba hned po přidání napsat, že toto nervyzničující svinstvo je jen další zlomyslnou a podlou konverzí zlomyslné a podlé originální nehry. >>
30.03.2020Sky Adventure (Hrací automaty)
Rotačák: Baldbull: Co mám říkat já? :D >>
30.03.2020Sky Adventure (Hrací automaty)
Baldbull: Strávil jsem u toho několik let, střídmého hraní. Celou tu dobu se zkouším zlepšit, ale nenahraju víc než 2500. Prosím vás, kde je chyba? Poraďte mi, co mám dělat. >>
14.03.2020Uchu Senkan Gomora (Megadrive)
Baldbull: Tak to je zatím nejhorší hra, z toho obrovského množství nově přidaných. Mně by zajímalo, jakou povahu asi musí mít ty bytosti, které toto stvořily. >>
09.03.2020Gyruss (Hrací automaty)
Baldbull: I tady je rozdíl v obtížnosti při hraní přes starý a nový emulátor. >>
Celkem komentářů: 2985