Všechny komentáře ke hrám

PřidánoKomentář
15.11.2020Aero Fighters (Hrací automaty)
Kalishane: Hodně dobrá záležitost, jen musím trošku potrénovat :-) . >>
10.11.2020War of Aero - Project MEIOU (Hrací automaty)
Baldbull: Už víc, než 11 let a nic. Pokaždé chcípnu na tom samém místě. >>
04.11.2020Moon Cresta (Hrací automaty)
Baldbull: Nikdy, nikdy a nikdy nepochopím, co na tom může koho bavit. Ani kdybych hrál tyhle hry 50 let, tak prostě nepochopím taktiku, která vede v této hře k úspěchu. Pro mně je to zlomyslná kravina, kde není možné reagovat na nepřátele. >>
02.11.2020Alien 8 (ZX Spectrum)
AIN: Tak, toto je ovšem moje srdcovka. Je to první hra, kterou jsem na svém Didaktiku a ČB TV, když mi bylo asi 15, spustil. První hra, kterou jsem viděl a u které jsem nevěřil vlastním očím, že je tak krásná! Bohužel jsem ji nikdy nikam nedohrál, je pekelně těžká a chce opravdu hodně času. Nicméně věřím, že si ten čas na ní ještě v životě udělám a nějak se ji pokusím dál dohrát <3 >>
29.10.2020Deluxe Galaga v2.6C (Amiga)
Rotačák: AIN: To je zajímavý... Musím to nějak opravit. >>
29.10.2020Deluxe Galaga v2.6C (Amiga)
AIN: Proč tu mají všichni 1 bod? :/ >>
29.10.2020Ball Raider II (Amiga)
AIN: Rotačák: To můžeme jednoduše zkusit. Ale oni tehdy programovali na Amigu vesměs hlavně vyspělé země, které byly dál než my. Třeba u nás ta tvorba na Amigu prostě jakoby nebyla (až na pár výjimek), protože jsme byli proti nim svým způsobem chudí a dlouho jsme opečovávali ty svoje 8-bity, i když už ve světě byly mrtvé. U nás Amiga nebyla nijak masová záležitost, a chyběla i veškerá literatura v CZ. Čili chci říct, že moc nevěřím, že lidé, kteří tehdy vyvíjeli něco na Amigu, tj. měli jí doma už delší dobu a měli i dost literatury (která byla hlavně v ENG), tak že by to koncipovali zrovna na ČB TV, kteé byly tou dobou fenoménem spíš nevyspělých zemí.

Já si třeba svého Didaktika opečovávám dodnes :D >>
28.10.2020Ball Raider II (Amiga)
Rotačák: AIN: Ještě mne napadlo, že třeba na ČB televizi by to bylo vidět líp :) >>
28.10.2020Ball Raider II (Amiga)
AIN: Rotačák: Nikdy jsem nepochopil, jak to můžou takhle zmastit. Umět naprogramovat takovouto hru na Amigu a ve výsledku přece musí vidět, jak je to příšerný a že je třeba aspoň změnit barvy... >>
27.10.2020Xybots (Hrací automaty)
Kalishane: Tohle je prostě klasika. Napíšu to tady jak to cítím a jak se mi ty vzpomínky vybavujou - Rok 1990, kulturák v Opočně a pár automatů na pětikačku. A mezi nima je něco, co někam chodí v bludišti a střílí ty obludy a nahoře je mapa těch oblud, který jsou jako tečky v bludišti, kde jsem taky já jako hráč. Nikdy mi to nešlo, ale fascinuje mě to pořád, i po těch letech. Díky za to, že to můžu zkusit, děkuju... >>
26.10.2020Door Door (NES)
Rotačák: "Dveře dveře", nejlepší název hry :D >>
25.10.2020Oath (Amiga)
Baldbull: Teď se mi stalo, že jsem narazil do objektu a chcípl. Poté jsem se v novém životě objevil taky v objektu a hned chcípl znova, bez možnosti to ovlivnit. Ne AINe, tohle není nádherná věc. >>
25.10.2020Super Obliteration (Amiga)
Baldbull: Tak jsem dojel do 15. levelu a vzhledem k tomu, jak to tam vypadá, pro mně tato hra zřejmě skončila ve své polovině... >>
20.10.2020Arbalester (Hrací automaty)
Baldbull: Přes 30 pokusů během pár dní a pokaždé smrt ve druhém, nebo třetím kole....jj, je to úplně lehoučká hra. A to mám gamepad, nebo panel v pazouře min 2 hodiny denně. Tohle je prostě prokletí. >>
18.10.2020Batty (ZX Spectrum)
AIN: poxoft:
zkus si zahrát můj Breakout-X, kdysi jsem ho naprogramoval v MonkeyX, hodně jsem do něho načerpal z Batty právě.

http://knr.euweb.cz/MonkeyGame.html >>
17.10.2020Air Buster (Megadrive)
Rotačák: Ta hra tam má nějaký poloautofire? Nedá se s tím normálně střílet :( >>
17.10.2020Who Dares Wins (Commodore 64)
Rotačák: Nijak, skóre už se dávno nefotí, děje se to automaticky. >>
16.10.2020Who Dares Wins (Commodore 64)
Ufo: Jak mám vyfotit score. kdyz přes F12 mě to hodí do operacní obrazovky c64. >>
16.10.2020Food Fight (Hrací automaty)
790511: Nevím čím to je, ale ovládání se občas nějak zasekne. Nedá se pak jít třeba jedním směrem. >>
12.10.2020Tetris 2 (ZX Spectrum)
AIN: Defaultní je level 4. Ale zase nehrát Tetris 2, když je to Tetris 2, mi připadá velká škoda :/ >>
12.10.2020Tetris 2 (ZX Spectrum)
poxoft: Tohle jsem si vymyslel taky já :-) Beru tedy Default nastavení, zvol si ovládání a START GAME. >>
12.10.2020Daley Thompsons Decathlon - Day 1 (ZX Spectrum)
poxoft: Tohle jsem si vymyslel taky já, ještě by se to tedy mělo rozdělit na DAY 1 a DAY 2. Jde o rekord v hodnotě skóre, když se jede na skóre. >>
12.10.2020Fkiletatriz (ZX Spectrum)
poxoft: To ovládání jsem naprogramoval ve stylu spectráckého OPQAM a abych se vyhnul tomu, že by drop byl na klávese Z, když na PC budeš mít Y, tak se rotuje klávesou E a Drop je na klávese C. A je to tam namalovaný, čím do máš ovládat :-) Pokud to chceš změnit, udělám speciálně pro Tebe kompilát s jinými klávesami. >>
12.10.2020Daley Thompsons Decathlon - Day 1 (ZX Spectrum)
AIN: Tady by mělo být na začátku definováno, zda se hraje do těch stupňů vítězů, nebo zda i dál. Já mám pocit, že to další kolo jede vždycky na rekordy a že to nikdy neskončí. >>
12.10.2020Tetris 2 (ZX Spectrum)
AIN: Tady by mělo být definováno na začátku, jaký Tetris se hraje zda "Normální tetris" nebo "Tetris 2" a pak jakou obtížností začít. >>
12.10.2020Fkiletatriz (ZX Spectrum)
AIN: To ovládání asi nejde na kurzorové šipky(?) >>
10.10.2020Abusimbel (ZX Spectrum)
AIN: poxoft: největší peklo je asi Project X na Amize, to je opravdu astronomická obtížnost. A pak tyhle srandy na ZX, typu Abu Simbel apod. :D >>
10.10.2020Abusimbel (ZX Spectrum)
poxoft: A my jsme normální smrtelníci? Už tak ve třech letech jsem pozoroval, že nejsem jako ti ostatní, to ne! >>
10.10.2020Abusimbel (ZX Spectrum)
AIN: Buď bez obav, ani s tímhle trikem se to nedá projít :) Tahle hra není pro normální smrtelníky :) >>
10.10.2020Abusimbel (ZX Spectrum)
Rotačák: Chci napsat trik na malý skok a ono to tu už je. A já na to musel složitě přicházet :) >>
Celkem komentářů: 3016